ŠKOLNÍ DRUŽINA V ŘÍJNU 2018
V říjnu jsme se pustili do plnění prvního úkolu s názvem „Naše město Kvítečkov“
Měsíční obsah celého bloku se skládal z těchto celků:
Režim dne: besedujeme o tom, co nás baví nejvíce a co děláme neradi, rozlišujeme povinnosti a zábavu, vymýšlíme modelové situace a odhadujeme čas strávený nad činnostmi, vytváříme denní režim.
Moje bydliště: Na vycházkách se orientujeme v bydlišti dětí, všímáme si občanské vybavenosti, seznamujeme se s možností přepravy ve městě a s provozem autobusového nádraží, orientujeme se v jízdním řádu, hrajeme si na dopravu.
Moje město: Seznamujeme se s institucemi ve městě (MěÚ, pošta, policie, nákupní střediska, peněžní ústavy, nemocnice a lékárny, školy). Vyhledáváme informace na internetu, vytváříme jednoduchou mapku města.
Život ve městě: Seznamujeme se s kulturním a sportovním životem v našem městě a s místy pro oddych a rekreaci (Dům kultury, DDM, muzeum, knihovna, kino, krytý plavecký bazén, sportovní areál, lesopark).
Činnosti:
Výtvarně zájmová: Podzimní omalovánky a mandaly, návrh loga oddělení, námětová práce „Moje město Orlová“, halloweenská výzdoba oddělení.
Sportovní: Míčové hry v Tv i venku, jízda na kárách, hry na průlezkách zahrady mateřské školy
Společenskovědní: Znalost adresy bydliště, adresa školy, sestavení režimu dne, profese pracující v noci, pracovní listy s úkoly, sledování pořadu „Miste E “ o etiketě.
Rekreační: Vycházky do okolí bydliště, orientace na V. etapě, pobyt na zahradě, hry venku.
Estetická zájmová: Pantomima povolání, sportů, hra na průvodce městem a na dopravu.
Přírodovědná: Pozorování změn v podzimní přírodě, sběr listů a přírodnin.
Pracovní zájmová: Skládaný a stříhaný duch, netopýr s kolíčkem na prádlo, výroba hodin s koláží s obrázky, stříhaný netopýr, dýně.
Nezapomněli jsme také na 100leté výročí vzniku Československa a připojili jsme se k výzdobě oken školy symboly české státnosti a hlavně českými vlajkami. S dětmi jsme se historii věnovali pomocí besed a pohádek přizpůsobených jejich věku. Prohlíželi jsme si dobové fotografie a pouštěli videa. Součástí seznámení byly také pracovní listy s přiřazováním či bludiště, kdy děti hledaly cestu ke státní koruně nebo různé omalovánky. FOTO
Za ŠD Bc. Strumínská Tereza
V říjnu jsme se pustili do plnění prvního úkolu s názvem „Naše město Kvítečkov“
Měsíční obsah celého bloku se skládal z těchto celků:
Režim dne: besedujeme o tom, co nás baví nejvíce a co děláme neradi, rozlišujeme povinnosti a zábavu, vymýšlíme modelové situace a odhadujeme čas strávený nad činnostmi, vytváříme denní režim.
Moje bydliště: Na vycházkách se orientujeme v bydlišti dětí, všímáme si občanské vybavenosti, seznamujeme se s možností přepravy ve městě a s provozem autobusového nádraží, orientujeme se v jízdním řádu, hrajeme si na dopravu.
Moje město: Seznamujeme se s institucemi ve městě (MěÚ, pošta, policie, nákupní střediska, peněžní ústavy, nemocnice a lékárny, školy). Vyhledáváme informace na internetu, vytváříme jednoduchou mapku města.
Život ve městě: Seznamujeme se s kulturním a sportovním životem v našem městě a s místy pro oddych a rekreaci (Dům kultury, DDM, muzeum, knihovna, kino, krytý plavecký bazén, sportovní areál, lesopark).
Činnosti:
Výtvarně zájmová: Podzimní omalovánky a mandaly, návrh loga oddělení, námětová práce „Moje město Orlová“, halloweenská výzdoba oddělení.
Sportovní: Míčové hry v Tv i venku, jízda na kárách, hry na průlezkách zahrady mateřské školy
Společenskovědní: Znalost adresy bydliště, adresa školy, sestavení režimu dne, profese pracující v noci, pracovní listy s úkoly, sledování pořadu „Miste E “ o etiketě.
Rekreační: Vycházky do okolí bydliště, orientace na V. etapě, pobyt na zahradě, hry venku.
Estetická zájmová: Pantomima povolání, sportů, hra na průvodce městem a na dopravu.
Přírodovědná: Pozorování změn v podzimní přírodě, sběr listů a přírodnin.
Pracovní zájmová: Skládaný a stříhaný duch, netopýr s kolíčkem na prádlo, výroba hodin s koláží s obrázky, stříhaný netopýr, dýně.
Nezapomněli jsme také na 100leté výročí vzniku Československa a připojili jsme se k výzdobě oken školy symboly české státnosti a hlavně českými vlajkami. S dětmi jsme se historii věnovali pomocí besed a pohádek přizpůsobených jejich věku. Prohlíželi jsme si dobové fotografie a pouštěli videa. Součástí seznámení byly také pracovní listy s přiřazováním či bludiště, kdy děti hledaly cestu ke státní koruně nebo různé omalovánky. FOTO
Za ŠD Bc. Strumínská Tereza
OBĚDY |
V případě, že máte zájem o vyzvednutí oběd |
Pro rodiče žáků 1. a 2.tříd |
Od pondělí 1. 3. 2021 přecházejí žáci 1. a |
ŠKOLA UZAVŘENA |
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 26. úno |
Archiv
Kontakt
Sponzoři školy
Copyright © 2008 ZŠ Karla Dvořáčka, Orlová - Lutyně webdesign
01. 03. 2021